Odpowiedzi

2010-01-18T20:29:00+01:00
Dane:
Pole prostokąta=60 cm kwadratowych
P= a*b
P= 2*30
P= 3*20
P=4*15
P=5*12
P=6*10
Wstawiasz takie dwie liczby, które dzielą 60 bez reszty
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-18T20:29:27+01:00
6 prostokątów

1. 1cm * 60cm = 60 cm2
2. 2cm * 30cm = 60cm2
3. 3cm * 20cm = 60cm2
4. 4cm * 15cm = 60cm2
5. 5cm * 12cm = 60cm2
6. 6cm * 10cm = 60cm2
1 5 1