Odpowiedzi

2010-01-18T20:24:41+01:00
Cechy stylu romańskiego
grube mury
małe okna
wrażenie przysadzistej budowli
sklepienia kolebkowe i krzyżowe
prostota, surowość, mało dekoracji
proporcjonalność
portal symbolizuje drogę ku wieczności

Myślę że o to chodzi i dasz najlepszą:)
20 4 20
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T20:25:16+01:00
Cechy stylu romańskiego:
-budowle o małych oknach
-sklepienia krzyżowe i kolebkowe
-rozwinięcie się bazylik
-mury budowli grubsze niż w stylu gotyckim
-kościoły mało przyozdabiane, sklepienia krzyżowo-żebrowe
-wrażenie ciężkości
-mało elementów dekoracyjnych.
24 4 24