Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T20:28:44+01:00
-Dzięki szkole nie będziesz analfabetą
-Szkoła ma przewagę nad nauczaniem indywidualnym, bo możesz zintegrować się z rówieśnikami
-Szkoła uczy odpowiedzialności
-Szkoła pomaga zdobyć wykształcenie i zapewnić sobie lepszą przyszłość
-Każda szkoła ma psychologa szkolnego, który może pomagać w problemach osobistych nieodpłatnie
-W szkole można rozwijać swoje zainteresowania
5 4 5
2010-01-18T20:31:27+01:00
Zalety szkoły:
- szkoła pozwala nam się rozwijać , kształcić doskonalić siebie
- szkoła pozwala nam poznać siebie,
- mamy możliwość rozwoju w grupie
- uczy czlowieka wspolpracy tolerancji, samodzielnosci, odpowiedzialnosci punktualnosci
- szkola wpaja nam wiedze, wartosci moralne
-szkola przygotowuje nas do doroslosci
- szkola daje nam przygotowanie do podjecia pracy , szkolenie zadowe
- dzieki niej mozemy odnalezc cel swojego zycia
- ksztalci w nas tradycje, poznajemy dzieki niej kulture
6 4 6