Odpowiedzi

2010-01-18T20:28:00+01:00
Miły, uczynny, odpowiedzialny, pomocny, grzeczny, wyrozumiały, staranny, opanowany.

POWODZENIA, mam nadzieję, że pomogłam ^ :*
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T20:28:35+01:00
Oddany swojej pracy
uczciwy
miły dla innych
wytrwały
poświęcony
gotowy oddać życie za ludzi
3 3 3
2010-01-18T20:29:53+01:00
Wolontariusz powinien być sympatyczny, uczciwy i odważny. Powinien umieć łatwo nawiązywać kontakty z innymi osobami...
7 1 7