Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T20:44:05+01:00
-Cześć Tomek!
-Spadaj! Co ty robisz na moim terenie?
-Nic, po prostu...bardzo cię lubie i chciałbym z tobą porozmawiać
-No nie wiem, ale dobrze o czym chcesz rozmawiać?
-O tym jak można spedzać czas wolny.
-Normalnie! Możesz kąpać się w jeziorze, poszukiwać skarbów, bawić się w Indian, Piratów, palić tytoń chodzić po jaskiniach, czyli bawić się!
-No tak, Tomek ty to masz łeb! Świetne pomysły, a ja chciałem się tylko uczyć
-A kto się uczy? No nic ide malować parkan, cześć!
-Do zobaczenie Tomku!

Beznadziejny, ale mam nadzieję, że pomogłam ;]
6 3 6
2010-01-18T20:56:00+01:00
-Cześć Tomku ;)
-Witaj
-Jak mija dzień?
-Jestem dzisiaj bardzo zajęty.
-A co takiego robisz?
-Muszę pomalować płot. A ty co robisz?
-Akurat dziś nie mam nic do roboty.
-Aha... Jak skończę to po Ciebie przyjdę.
-Ok. Do zobaczenia.
-Pa
4 2 4
2010-01-18T21:49:02+01:00
-Witaj! Tomku.
-O cześć! Nie zauważyłem Cię.
-A to fajnie! A co teraz robisz?
-W zasadzie to miałem właśnie nauczyć mamę grać na gitarze...;D
-Aha.
-Ciebie też nauczę jeśli chcesz?
-Wiesz to może jutro ?
-Jasne!
-Dobra ja muszę lecieć na obiad. xD
-Okey.
-Do jutra
-Na pewno. Narazie
4 3 4