Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T20:37:51+01:00
Mieć długi język- To znaczy nie umieć dochować sekretów.
Mieć niewyparzony język- To znaczy, mówić w sposób beszczelny, zuchwały
Znaleźć z kimś wspólny język- Umieć się z tą osobą porozumieć .
118 4 118
2010-01-18T20:38:07+01:00
Trzymać język za zębami- nie mówic czegoś, unikać odpowiedzi
biec z językiem do pasa- być bardzo zmęczonym
ciągnąć za język-domagać sie odpowiedzi, informacji
Słownik związków frazeologicznych;] Pozdrawiam
116 4 116