Odpowiedzi

2010-01-18T20:44:02+01:00
1. Aniołki Józio i Rózia
Wina: Niezaznały nigdy goryczy
Kara: Nie mogą trafić do nieba
Prośba: Proszą o ziarnko gorczycy
Przestroga (cytat):"Kto nie doznał goryczy ni razu ten nie dozna goryczy w niebie"

2.Widmo złego Pana
Wina: Nie znał litości
Kara: Wieczna tułaczka, cierpi na głód i pragnienie
Prośba: Prosi o wode i ziarnka pszenicy
Przestroga (cytat): "Bo kto nie był ni razu człowiekiem temu człowiek nic nie pomoże"

3.Dziewczynka Zosia
Wina: Była samolubna, bawiła sie uczuciami innych
Kara: Nie może dotknąć ziemi ani dostać sie do nieba
Prośba: By przyciągneli ją do ziemi
Przestroga (cytat): "Kto nie dotknął ziemi ni razu ten nigdy nie może być w niebie"
303 4 303
Super
Gratulację !
A co z ostatnim duchem? No wiesz tym co nic nie mówił.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T20:51:49+01:00
DUCHY LEKKIE:
dzieci Józio i Rózia
WYGLĄD: dwa aniołki fruwające pod sklepieniem kaplicy
SPOSÓB PRZYWOŁYWANIA: podpalenie lnu lub konopi
KARA: bezcelowe błąkanie się po świecie
PROŚBA: proszą o dwa ziarnka gorczycy, które ma być namiastką cierpienia. Jeśli chwilę pocierpią, zostaną wpuszczone do raju.
PRZESTROGA: "Kto nie dozna goryczy ani razu, ten nie dozna słodyczy w niebie"

DUCH ŚREDNI:
Zosia
WYGLĄD: piękna młoda dziewczyna w białej sukience z wiankiem na rozpuszczonych włosach
SPOSÓB PRZYWOŁYWANIA: podpalenie wianka z ziół
KARA: błąka się samotna, znudzona i pełna tęsknoty za ludźmi, pragnie być kochana.
PROŚBA: chce, aby chłopcy pochwycili ją za ręce i na chwilę ściągnęli na ziemię
PRZESTROGA: "Kto nie dotknął ziemi ani razu, ten nigdy nie może być w niebie"

DUCH CIĘŻKI
Widmo złego pana
WYGLĄD: blady upiór z wyłupiastymi oczami, wokół jego głowy krążą dymy i iskry
SPOSÓB PRZYWOŁYWANIA: podpalenie kotła z wódką
KARA: nie ma dla niego żadnego ratunku, skazany jest na wieczną mękę
PROŚBA: jego męka zakończyła by się tylko wtedy gdyby ktoś z jego poddanych ze szczerego serca ofiarował mu pożywienie
PRZESTROGA: "Bo kto nie był ani razu człowiekiem, temu człowiek nic nie pomoże"
232 4 232
alllo
Komentarz został usunięty
co? Czemu źle ? Mi to pasuje
Dobrze jest niewiem oco wam chodzi??
dobre to jest nie mardźcie