Odpowiedzi

2010-01-18T20:43:41+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T20:50:17+01:00
Don Kichot
Postać, która w większości osób wzbudzała śmiech, a u niektórych ludzi można powiedzieć - żal i smutek. Ludzie, którzy czytali, bądź słyszeli o czym były jego przygody mogliby się domyślać jak te sytuacje wyglądały w średniowieczu. Weźmy na przykład jedną z najpopularniejszych przygód - przygodę z wiatrakami. Don KIchot wezwał je do walki kilka razy upadał, a w końcu stwierdził, że ta walka nie ma sensu. Postać ta przedstawiała człowieka, który na początku zafascynowany był rycerstwem i obyczajami rycerskimi, stał się rycerzem, który był pochłonięty przez swoje hobby. Z czasem zafascynowanie przekształciło się w obsesję, a człowiek który był tym zafascynowany stał się Błędnym Rycerzem.

Daj najlepszą :D pliss xD