Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T20:39:30+01:00
dROGI Ebenezerze,
w zwiazku z nadchodzacymi swietami zycze Ci przede wszystkim zdrowia, sukcesow i madrosci, aby prowadzila Cie przez zycie z rozsadkiem i rozwaga. Nie zapominaj o tych, ktorzy naprawde Cie kochaja i ktorzy zasluguja na pomoc. Ofiaruj im odrobinę serca. Merry Christamas and all the best thigs.

12 3 12
2010-01-18T20:41:46+01:00
Drogi panie Scrooge

Świąt Bożego Narodzenia życzę panu dużo łask Bożych, miłości, radości, aby zawsze pan był zawsze4 uśmięchniety, pomyśności i żeby pan był tak pogodny w tych dniach Bożego Narodzenia i jeszcze żeby pan był miły.



Życzy........
13 3 13
2010-01-18T20:42:25+01:00
Drogi Ebenezerze!
Z Okazji świąt pragnę złożyć Ci najserdeczniejsze życzenia. Dużo zdrowia, szczęścia, radości, niech w Twoim domu zagości zgoda i świąteczny nastrój i oby każde święta były tak wspaniałe jak te.
Podpis:D


nie jestem pewna czy dobrze odmieniłam rzeczownik Ebenezer..
13 4 13