Zad.2/120
Słynny obraz Jana Matejki ''Bitwa pod Grunwaldem'' ma wymiary 426cm x 987cm . Jaką powierzchnię ma ten obraz w metrach kwadratowych. ? wynik zaokrąglij do jedność .
Zad.9/121
Wyraź podane powierzchnie we wskazanej jednostce.
a) (cm²) 27,5dm² . 2,5m² . 0,1m² . 1500mm².
b) (m²) 0,5km² . 2km² . 12500cm² . 2500dm²
Zad.12/121
a)Zamień na ary.
0,02ha 3200m² 0,5km²
b)Zamień na hektary.
320000m² 800a 0,7km²
c)Zamień na metry kwadratowe.
250a 0,4ha ¼a 2,7ha
d)Zamień na kilometry kwadratowe.
150ha 1000000a 45ha
Zad.13/122
Przeczytaj ogłoszenia . która działka ma najniższą cenę za 1 m2?
SPRZEDAM
A) Działkę12 a otoczoną kaszubskim parkiem krajobrazowym u stóp góry wieżyca .cena 131000zł.
B)Bieszczady działkę 6,5ha w pięknym miejscu widok na Połoniny 452tys.zł
C) Charzykowy-park narodowy bory tucholskie ,działka nad jeziorem 64a cena350000zł

2

Odpowiedzi

2010-01-18T20:46:07+01:00
Zad 2.
4.26m x 9.87m =42,0462 ≈42m²
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T20:47:24+01:00
1) 426cm = 4,26m
987cm = 9,87m
4,26*9,87=42,0462≈42m²
4 4 4