Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T20:50:56+01:00
Tren XIX opisuje kryzys religijny poety. Utwór składa sie z szeregu pytan o miejsce pobytu córki. Poeta poszukuje Urszulki>nieznalazlszy zadnego znaku,zadaje pytania podwazajace wiare w istnienie zycia pozagrobowegi. Jesli Urszulki nie ma tzn ze nie ma zycia pozagrobowego nie mozna liczyc na zmartwychwstanie, nie ma duszy nie ma tez Bogaa.Dochodzi równiez w ten sposób do podwyzszenia wartosci ktorymi nalezy sie kierowac w zyciu bo skoro nie ma Boga, nie ma tez zasad.
9 1 9
2010-01-18T20:52:25+01:00
Tren XIX albo sen jest rozległą narracyjną opowieścią snu, w którym przychodzi do poety matka i próbuje rozwiązać problemy Kochanowskiego...

nie z neta , miałam to w tamtym roku na polskim więc spisałam z zeszytu:)
7 2 7