Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T20:44:07+01:00
Ala ma 10 lat .
Edek ma 13 lat .
Ewa ma 16 lat .

29 - 3 = 26
26 : 2 = 13
13 + 3 = 16

2010-01-18T20:44:48+01:00
X - wiek Ali
x+3 - wiek Edka
x+6 - wiek Ewy

x+3+x+6=29
2x=29-3-6
2x=20|:2
x=10

odp: Ala ma 10 lat , Edek ma 13 lat a Ewa ma 16 lat
2010-01-18T20:45:46+01:00
Edek = 3 + Ala
Ewa = 3 + Edek
Ewa + Edek = 29
(29 - 3) ÷ 2 = 13
13 - 3 = 10
Ewa - 16lat
Edek - 13lat
Ala - 10lat