Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T20:54:37+01:00
Menu:
Drink: Price:
-water 1pound
-cola 1,5pound
-sheik: orange,stwemberry and pears 3,25pound
-orange juicce 2 pound
Dessert:
ice cream:chocolate,stwemberry and vanilia 4 pound
5 2 5
2010-01-18T21:07:05+01:00
Przekąski
1 Carpaccio z wędzonej kaczki
Arugula i płatki świeżo tarty ser parmezan z oliwy z pestek winogron 21,00 PLN
2 Gravad Lax - łosoś norweski
marynowane w świeżych ziół i soli morskiej, podawane z luceryny kapusty i miodowo-musztardowym sosem 21,00 zł
3 Grillowany filet z indyka
z awokado, ananasem i czerwone krążki cebuli 15,00 PLN
4 torebki Crispy
nadziewane nadziewane świeżego szpinaku, krewetek i sera Gorgonzola 15,00 PLN
5 Nowa Zelandia małże
duszone w sosie ze świeżych cytryny z białego wina i tymianku 17,00 zł
6 Camembert z migdałami
z bukietem sałat ostry ostry konfiturze gruszki i żurawiną 15,00 PLN
7 rolek bakłażana i papryki marynowane
nadziewana kozim serem z rozmarynem i winegret kapary 17,00 zł
8 krewetek Black Tiger
sezamowo w chrupiącej panierce - delikatne sałatki imbir z sosem aioli 19,00 PLN
9 skrzydełka kurczaka na ostro
kremowym sosie z sera 15,00 PLN

Zupy
10 zupa krem z dyni
z mlekiem kokosowym w smak kminku i nasion kolendry 11,00 PLN
11 krem z pomidorów Sycylii
z mozzarellą, świeże zioła i prażone orzechy nerkowca orzachami 9,00 zł
12 papryka - zupa czosnkowa
z sumem, sól, cytryna i Nowa Zelandia małże 15,00 PLN
13 Azji zupę
z wędzonej kaczki, szpinak, grzyby mun i makaronem sojowym 12,00 PLN
14 karmelowy zupa cebulowa
z grzankami i wędzony ser 9,00 zł

Sałatki
15 chrupiąca sałatka tablicy
z avocado, ser Gorgozola, winogrona, orzechy włoskie i marynowanych vinaigrette ziołowym 20,00 PLN
16 grillowanymi pomidorami
ze świeżym szpinakiem i chrupiącym boczkiem z sosem aioli 19,00 PLN
17 kapusta z tuńczyka z grilla
z cząsteczkami zielone jabłka i sosem dijon miód 21,00 PLN
18 Pieczona pierś kurczaka
Bukiet sezonowych sałatka z płatkami parmezanu świeżo startego i orientalne gruszki sosem vinegrette 21,00 PLN
19 Sałata
świeże papryki, pomidory, oliwki, marynowana w ziołach grecki ser feta 19,00 PLN
20 Caprese
pomidory, mozzarella, bazylia tematycznie sosie balsamico miód 21,00 PLN

Makarony
21 Tagliatelle
z suszonymi pomidorami, kaparami, świeże sałatki rakiet z oliwą z oliwek i ziół 23,00 PLN
22 Penne
z tuńczykiem w sosie śmietanowym z koperkiem i serem mascarpone 23,00 PLN
23 Conchiglioni
łosoś duszony w śmietanie, czarny kawior i oprószone startego świeżo tartym parmezanem 21,00 PLN
24 taglitelle Green
z kurczakiem i pieczarkami duszonymi w śmietanie i sosem pietruszki 25,00 PLN
25 gyoza Pierogi
z greckim serem feta i oliwkami, rukolą i oliwą z oliwek w sprawie, z suszonymi pomidorami 23,00 PLN
Ryby i owoce morza
26 Grillowany stek z tuńczyka
limonce i marynowane w mennicy, podany na chrupiących krokietach z dzikiego imbiru i szpinaku duszone w białym winie 35,00 PLN
27 Filet z łososia z pieca
ziołowo-cytrynowym masła, strączki groszku cukrowego i ziemniaki z grilla 35,00 zł
28 Kargulena la picatta
z grillowaną cukinią i zioła - kaszy kuskus cytryna 36,00 PLN
29 rolek z cytryny sól
nadziewane białym rzepa, podawane z ryżem i dzkim salsa z miodem melona i mango 32,00 PLN
30 Sum afrykański
marynowana w czosnku, duszony w sosie śmietanowym z papryką i ziołami Kalafior romanesco Rosti 29,00 PLN
31 gigantycznych krewetek z grilla
marynowane w czosnku i soi, risotto z mango i zielonym groszkiem 39,00 PLN
32 Kalmary z chili
pokazane na tagliatelle ryż z dodatkiem czosnku i warzyw w sosie z ostryg julinne PLN 29,00

Mięso
33 Kurczak smażony w woku
z ananasem, grzybami mun, papryki i ryżu tagliatelle 29,00 PLN
34 tajski zielonym curry
z kurczaka, fasoli i ryżu jaśmin 29,00 PLN
35 rolek Turcja
faszerowane suszonymi pomidorami, serem ustawione na - sosem kaparowym z sezamem fasoli i ryżu jaśmin 31,00 PLN
36 Pierś z kaczki
zapiekane z pomarańczy i miodem gryczanym wytrawnym sosie śliwkowym, podalne z kawałkami ziemniaków i bukietem warzyw 45,00 zł
37 Turnedos z polędwiczki wieprzowe
rozmarynowo sosu - grzybów w czosnku i ziemniaków Rosti cukinia 35,00 PLN
38 żeber w stylu Honey
duszona w sosie z suszonych śliwek i Kalifornii Miód gryczany, poeczonymi ziemniaki w mundurkach i marchew ostro 27,00 zł
39 grilla janięcy zad
tematycznie z tymiankiem, risotto z grzybami i klon karmel marchewkach od 45.00 PLN
40 Befsztyk
marynowane w pieprzu i rozmarynu, serwowane na ziemniaki z grilla ze szparagami i sosem wina z dzikich owoców 45,00 PLN

Desery
41 Naleśniki
karmelowy cynamon miód, filety pomarańczowym i bitą śmietaną 15,00 zł
42 malinowego sorbetu Cup
z jogurtem i dżemem truskawkowym 15.00 PLN
43 wanilowe lodzie
w chrupiącej panierce, coulis sosie malinowym i bitą śmietaną 15,00 zł
44 karmelowy gruszka
w sukni z ciasta filo, w winnym sosie z dodatkiem czekolady i sera Roquefort 17,00 zł
45 Banany w cieście kokosowym
z anyżu karmelem i bitą śmietaną 17,00 zł
46 Puszysty mus mascarpone
rum tematycznie z tartym gorzkiej czekolady i herbatniki 19,00 PLN

Posiłki dla dzieci
47 Sznycel "Kubuś Puchatek"
Sznycel wieprzowy, młode marchewki, frytki 16,00 PLN
48 Chicken Tołdiego "
piersi kurczaka panierowane w płatkach kukurydzianych, frytki, kalafior 19,00 PLN
49 Shark Tale
Panierowane filety z soli z kulkami ziemniaków i bukietem warzyw 16,00 zł
50 Pancakes "Snow White"
naleśniki z serem, owocami i bitą śmietaną 15,00 zł

Kawa
51 Espresso
 6,00 zł
52 Espresso Macchiato
 6,00 zł
53 Large Coffee
 6,00 zł
54 Cappuccino
 9,00 zł
55 Double Espresso
 9,00 zł
56 Caffe Latte
 9,00 zł
57 Caffe Mocca
 9,00 zł
58 Kawa mrożona
 9,00 zł
59 irlandzkich Caffe
 12,00 zł
60 Baileys Caffe
 12,00 zł
Herbata i Czekolada
61 Wybór Harney & Sons Herbaty
 7,00 zł
62 Hot Chocolate
 10,00 PLN

Napoje
63 Coca-Cola 0,2 l
 5,00 zł
64 Fanta 0,2 l
 5,00 zł
65 Woda mineralna 0,25 l
gazowana / nadal 5,00 zł
66 Cappy soki owocowe 0,2 l
 5,00 zł
67 cytryny mrożonej herbaty 0,2 l
 5,00 zł
68 świeży sok pomarańczowy 0,2 l
 9,00 zł
69 świeży sok grejpfrutowy 0,2 l
 9,00 zł
70 Woda Perrier 0,25 l
 9,00 zł
71 Woda Sanpellegrino 0,25 l
 9,00 zł
72 Burn 0,25 l
 8,00 zł
73 Red Bul 0,25 l
 9,00 zł


 
Tu masz tłumaczenie PLN Zamień na funta dopiero teraz przeczytałam że się trzeba polecam na przyszłość jest pozatym coś necoie w pod menu chasłem restałracji po angielsku

Przekąski
1 Carpaccio z wędzonej kaczki
na rukoli i płatkach świeżo tartego parmezanu z oliwa z pestek winogron 21,00 PLN
2 Gravad Lax - łosoś norweski
marynowany w świeżych ziołach i soli podawany Morskiej z luceryny kiełkami i miodowo-musztardowym 21,00 PLN dressingiem
3 polędwiczki Grilowane z indyka
z awokado, ananasem i krążkami Czerwonej Cebuli 15,00 PLN
4 sakiewki Chrupiące
nadziewane farszem ze szpinaku świeżego, krewetek i sera Gorgonzola 15,00 PLN
5 małże Nowozelandzkie
duszone w sosie z cytryny i winem białym tymiankiem 17,00 zł
6 Camembert w migdałach
z salat chrupiących bukietem na pikantnej konfiturze z gruszek i Żurawin 15,00 PLN
7 Roladki z bakłażana i marynowanej papryki
faszerowane kozim serem z rozmarynem kaparowym vinaigrette i 17,00 PLN
8 Krewetki Black Tiger
w chrupiącym cieście sezamowo - imbirowym na kruchych sałatach z sosem aioli 19,00 PLN
9 Pikantne skrzydełka z kurczaka
na kremowym sosie serowym 15,00 PLN

Zupy
10 zupa kremowa z dyni
z kokosowym mlekiem w aromacie kminu rzymskiego nasion kolendry i 11,00 PLN
11 Krem z sycylijskich pomidorów
z mozzarellą, świeżymi ziołami i prażonymi orzachami nerkowca 9,00 PLN
12 Paprykowo czosnkowa - Zupa rybna
z sumem, Sola cytryny i małża nowozelandzka 15,00 PLN
13 zupa azjatycka
z wędzona kaczka, szpinakiem młodym, grzybami mun sojowym makaronem i 12,00 PLN
14 zupa cebulowa Karmelizowana
grzankami z wędzonym serem i 9,00 PLN

Sałaty
15 chrupiących salat Talerz
z awokado, serem Gorgozola, Winogronami, marynowanymi orzechami vinaigrette ziołowym i 20,00 PLN
16 pomidory Grilowane
ze świeżym szpinakiem i bekonem chrupiącym z sosem aioli 19,00 PLN
17 Salata z tuńczykiem grilowanym
z cząstkami zielonych jabłek i miodowym sosem dijon 21,00 PLN
18 pierś z kurczaka pieczona
na bukiecie salat sezonowych, z płatkami świeżo tartego parmezanu, gruszka i orientalnym sosem vinegrette 21,00 PLN
19 Sałata
ze świeżą papryką, pomidorami, oliwkami i marynowaną w ziołach grecka feta 19,00 PLN
20 Caprese
pomidory, mozzarella i BAZYLIA miodowym aromatyzowane sosem balsamicznym 21,00 zł

Makarony
21 Tagliatelle
z suszonymi pomidorami, kaparami, świeżą Rukola i oliwa ziołowa 23,00 PLN
22 Penne
z tuńczykiem, w kremowym sosie z koprem serem mascarpone i 23,00 PLN
23 Conchiglioni
z łososiem duszonym w śmietanie, oprószone kawiorem czarnym i wiórkami świeżo tartego parmezanu 21,00 PLN
24 taglitelle Zielone
z kurczakiem i grzybami leśnymi duszonymi w sosie śmietanowo-pietruszkowym 25,00 PLN
25 gyoza Pierożki
z grecka feta i oliwkami, na rukoli i oliwie, z suszonymi pomidorami 23,00 PLN
Ryby i owoce morze
26 Grillowany stek z tuńczyka
marynowany w limonce i mięcie, podany na chrupiących krokietach z Dzikiego ryży i duszonym szpinaku w winie białym 35,00 PLN
27 Filet z łososia z pieca
na ziołowo-maśle cytrynowym, strąkach groszku Cukrowego ziemniakach grillowanych i 35,00 PLN
28 Kargulena `la picatta
z grillowaną cukinią i ziołowo - cytrynowa kasza kuskus 36,00 PLN
29 Roladki z soli z cytryny
faszerowane białą Rzepa, podane z ryżem i dzkim salsy z melona miodowego i mango 32,00 PLN
30 Sum afrykański
marynowany w czosnku, duszony w kremowym sosie paprykowym z kalafiorem romanesco i ziołowym Rosti 29,00 PLN
31 krewetki olbrzymie Grillowane
marynowany w czosnku i Soji, na risotto z mango zielonym groszku i 39,00 PLN
32 Kalmary z chili
podane na ryżowym tagliatelle z czosnkiem i warzywami w julinne sosie ostrygowym 29,00 PLN

Mięsa
33 Kurczak smażony w woku
z ananasem, grzybami mun, papryką ryżowym tagliatelle i 29,00 PLN
34 Tajskie zielone curry
z kurczakiem, fasolka szparagowa jaśminowym ryżem i 29,00 PLN
35 Roladki z indyka
faszerowane suszonymi pomidorami, podane na serowo - sosie kaparowym z sezamową fasolka jaśminowym ryżem i 31,00 PLN
36 pierś z kaczki
pomarańcza gryczanym pieczona z miodem i na wytrawnym sosie śliwkowym, podalne z talarkami ziemniaków i bukietem warzyw 45,00 zł
37 Turnedos z polędwiczki wieprzowej
z rozmarynowo sosem - grzybowym na ziemniaczanym Rosti i czosnkowej cukinii 35,00 PLN
38 Żeberka w stylu Honey
duszone w sosie ze śliwek kalifornijskich i gryczanego miodu, z poeczonymi Ziemniakami w mundurkach i Pikantna marchewka 27,00 PLN
39 comber janięcy Grillowany
aromatyzowany tymiankiem, na grzybowym risotto i marchewkach z karmelem klonowym 45,00 PLN
40 Stek wołowy
marynowany w pieprzu i rozmarynie, podany na grillowanych ziemniakach ze szparagami iz sosem winnym z leśnych owoców 45,00 PLN

Desery
41 Naleśniki
karmelizowane miodzie cynamonowym w, z filetami pomarańczy i bita śmietaną 15,00 zł
42 Puchar sorbetu malinowego
z jogurtem i konfitura z truskawek 15,00 PLN
43 Lody wanilowe
w chrupiącym cieście, na sosie malinowym z coulis bita śmietaną 15,00 zł
44 GRUSZKA Karmelizowana
w sukni z ciasta filo, na winnym sosie z czekolady i sera roquefort 17,00 zł
45 Banan w cieście kokosowym
anyżowym z karmelem i bita śmietaną 17,00 zł
46 Puszysty mus mascarpone
aromatyzowany rumem, wiórkami z gorzkiej czekolady i biszkoptami 19.00 PLN

Dania dla dzieci
47 Sznycel "Kubusia Puchatka"
sznycel wieprzowy, młoda marchewka, Frytki 16,00 PLN
48 Kurczak "Tołdiego"
pierś z kurczaka panierowana w kukurydzianych płatkach, Frytki, kalafior 19,00 PLN
49 Rybki z Ferajny
panierowane fileciki z soli z kulkami ziemniaczanymi i bukietem warzyw 16,00 zł
50 Naleśniki "Królewny Śnieżki"
Naleśniki z serem, owocami i bita śmietaną 15,00 zł

Kawy
51 Espresso
 6,00 zł
52 Espresso Macchiato
 6,00 zł
53 Duża Kawa
 6,00 zł
54 Cappuccino
 9,00 zł
55 Podwójne espresso
 9,00 zł
56 Caffe Latte
 9,00 zł
57 Caffe Mocca
 9,00 zł
58 Kawa mrożona
 9,00 zł
59 irlandzkich Caffe
 12,00 zł
60 Baileys Caffe
 12,00 zł
Herbaty i Czekolada
61 Wybór Herbat Harney & Sons
 7,00 zł
62 Gorąca Czekolada
 10,00 PLN

Napoje
63 Coca Cola 0,2 l
 5,00 zł
64 Fanta 0,2 l
 5,00 zł
65 Woda mineralna 0,25 l
gazowana / niegazowana 5,00 PLN
66 Cappy soki owocowe 0,2 l
 5,00 zł
67 Herbata mrożona cytrynowa 0,2 l
 5,00 zł
68 Sok ze świeżych pomarańczy 0,2 l
 9,00 zł
69 Sok ze świeżych grejpfrutów 0,2 l
 9,00 zł
70 Woda Perrier 0,25 l
 9,00 zł
71 Woda Sanpellegrino 0,25 l
 9,00 zł
72 Burn 0,25 l
 8,00 zł
73 Red Bul 0,25 l
 9,00 zł
7 3 7