To jest łatwe ale ja tego nie rozumiem

znajdź rozwinięcia dziesiętne ułamków.WYKONAJ OBLICZENIA

siedem ósmych czyli 7kreska 8
trzy pięćdziesiąte piąte czyli 3 kreska 55
trzynascie pięćsetnych czyli 12 kreska 500
dziewietnascie dwodziestych czyli 19 kreska 20
MAJĄ BYĆ OBLICZENIA!!!!!!!!!!!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T20:52:48+01:00
Wystarczy podzielic jedno przez drugie;)
7/8 = 0,875
3/55=0,0(54)
12/500=0,024
19/20=0,95
2010-01-18T20:55:27+01:00
Siedem ósmych czyli 7kreska 8= 7:8=0,875
trzy pięćdziesiąte piąte czyli 3 kreska 55= 3:55=0,055 (w zaokrągleniu) (pełne 0,0545454 czyli 0,0(54))
trzynascie pięćsetnych czyli 12 kreska 500= 12:500=0,024
dziewietnascie dwodziestych czyli 19 kreska 20= 19:20= 0,95
1 5 1