Odpowiedz na pytania;
1.Miejsce pisania w edytorze tekstu oznacza:
2.Nacisniecie klawisza "enter" w edytorze tekstu powoduje:
3.Aby ustalić wcięcie pierwszego akapitu tekstu należy:
4.Znak odstepu miedzy wyrazami oznacza:
5.Jeżeli oddzielamy wyrazy znakiem interpunkcyjnym to znak odstępu wstawiamy:
6.Przycisk pokazywania wszystkiego włączymy:


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Mam nadzieje ze odpowiecie.Prosze o szybka odpowiedz :)

3

Odpowiedzi

2010-01-18T20:53:16+01:00
1. stronę?
2. Przeskoczenie do innego wiersza
3. wcisnąć klawisz Tab
4. spacje?
5.po znaku interpunkcyjnym
6.nie ma pojęcia

Pozdrawiam, mam nadzieje, że pomogłam choć trochę ;)
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T20:54:15+01:00
1.Miejsce pisania w edytorze tekstu oznacza: Kursor
2.Nacisniecie klawisza "enter" w edytorze tekstu powoduje: Zejscie kursora do nastepnej linijki
3.Aby ustalić wcięcie pierwszego akapitu tekstu należy: nacisnac tab
4.Znak odstepu miedzy wyrazami oznacza: spacja _
5.Jeżeli oddzielamy wyrazy znakiem interpunkcyjnym to znak odstępu wstawiamy: zaraz po napisanym wyrazie
6.Przycisk pokazywania wszystkiego włączymy: Podglad Strony
1 5 1
2010-01-18T20:55:34+01:00
1.Kursor
2. Przejście do następnej linijki.
3.Nacisnąc klawisz TAB
4.Przerwę
5.Przecinek
6.Podgląd strony.
Pozdrawiam.
1 5 1