Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T20:57:57+01:00
Cześć Ula! Niedługo ferie nie mogę się już doczekać
i piszę ten list właśnie nawiązując do tego.
Nie mam jeszcze planów na ferie może Ty masz albo mi jakiś podsuniesz?
A może jeszcze lepiej! spędzimy je razem! Co Ty na to?
z Pozdrowieniami Zenek.



Zenek Buraczyna
  • Użytkownik Zadane
2010-01-18T20:58:09+01:00
Droga Ulo
Dawno się niewidzieliśmy.Gdy dostałam twój list bardzo mnie to zaskoczyło.Serce biło Mi jak szalone.Musze ci wyznać że też czuje to samo co ty.Jestes bardzo ładnym i fajnym chłopakiem bardzo cię lubię.Jak chciałeś nikomu o tym zdarzeniu nie powiedziałam nawet Pestce,i na twoje życzenie spaliłam ten list.
Bardzo się za tobą z tęskniłam.

P.S
Odpisz jak najszybciej

Pozdrawiam Zenek