Piszę wypracowanie i potrzebne jest mi poprawna forma ktorej musze uzyc w tym wypracowaniu :
Jak napisać tę umiejętność czy ta umiejętność
W zdaniu: W posługiwaniu mieczem musiałby się jeszcze trochę podszkolić bo TĘ UMIEJĘTNOSC ma słabo opanowaną.
To jak napisać tą umiejętność czy tą umiejętność..??

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T20:56:10+01:00
2010-01-18T20:56:21+01:00
Poprawną formą jest tę umiejętność.