Odpowiedzi

2010-01-18T20:58:51+01:00
Można to zrobić za pomocą proporcji.

30kg masła ---------- 705l mleka
120kg masła --------- xl mleka

30x = 120 * 705
30x = 84600
x = 2820l

Do wyprodukowania 120kg masła, potrzeba 2820l mleka.
2 3 2
2010-01-18T20:59:19+01:00
705/30 = x/120
x = 705*120 /30 = 2820

do wyprodukowania 120kg masła mleczarnia zużyje 2820 litrow mleka
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T21:00:03+01:00
30kg-705 l
120-x
x=705*120/30
x=2820 l
Zużyje się 2820 l mleka
2 3 2