Odpowiedzi

2010-01-18T21:02:46+01:00
Drugi bok = 2m-(4dm+4dm)=2m-(40cm+40cm)= 200cm-80cm=120cm
120cm:2=60cm
Pole prostokąta=60cm*40cm=2400cm²
Odp:Drugi bok ma 60cm, a pole prostokąta wynosi 2400cm²
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T21:03:58+01:00
Dane:
bok a-4dm=40cm=0,4m
obw=2m
obw=2*a+2*b
Szukane:
b=?
P=?

rozwiązanie:
2m=2*0,4m+2b
2m=0,8m+2b
2b=2m-0.8
2b=1,2m|:2
b=0,6m-długość odcinka b

P=a*b
P=o,4m*0,6m=0,24m kwadratowego
odp.Pole tego prostokątu wynosi 0,24m kwadratowe, a długość drugiego boku wynosi 0,6m.
1 5 1
2010-01-18T21:04:06+01:00
4dm długość jednego boku prostokąta
2m obwód prostokąta
4dm=40cm
40cm*2=80
200-80=120
120:2=60
60cm X 40 cm
60+60+40+40=200cm=2m
1 4 1