Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T21:09:27+01:00
W tego typu zadaniu obieramy dowolną wartość x lub y, podstawiamy do równania i obliczamy:


Przykład:
3x + 4y + 5 = 0
1.
x=4, to
3*4+4y+5=0
12+4y+5=0
4y+17=0
4y=-17
y=-17/4
y=-4¼

x=4. y=-4¼

2.
dla y=2 mamy:
3x+4*2+5=0
3x+8+5=0
3x+13=0
3x=-13
x=-13/3
x=-4⅓


y=2, x=-4⅓
2010-01-18T21:10:20+01:00
3*(-3)+4*1+5=0
x=(-3)
y=1

3*(-7)+4*6,5+5=0
x=(-7)
y+4,6
2010-01-18T21:12:57+01:00