Daję 50 punktów i Naj !!!
Bardzo proszę o odpowiedzi na pytania . Chociaż na parę
pytań , na które znacie odpowiedzi. Bardzo pilne , na jutro !!!

1. Co to znaczy , że Kościół jest Mistycznym Ciałem Chrystusa ?
2. Jakie zadanie mają ludzie ochrzczeni ?
3. Co to znaczy , że Kościół jest powszechny ?
4. Co oznacza pojęcie " Kościół lokalny " ?
5. W czym przejawia się troska biskupów o wiernych w Kościołach lokalnych ?
6. W czym przejawia się miłośc Boga do człowieka ?
7. Dlaczego Jezus pozostał w Eucharystii pod postaciami chleba i wina ?
8. Czym jest Eucharystia ?
9. Co jet warunkiem godnego uczestnictwa w Eucharystii ?
10. Do czego zobowiązuje udział w Eucharystii ?
11. Jak można okazac miłośc Bogu i bliżniemu ?
12. Czym jest sakrament pokuty ?
13. Jakie są warunki sakramentu pokuty ?
14. Jakie owoce przynosi dobrze przeżyty sakrament pokuty ?
15. Co to jest ekumenizm ?
16. Jakie działania podejmuje ruch ekumeniczny ?
17. Co oznaczają słowa Chrystusa: ,,... aby wszyscy stanowili jedno " ?
18. Jaki nakaz otrzymali od Jezusa Apostołowie ?
19. Kogo dotyczy nakaz misyjny ?
20. W jakich funkcjach Chrystusa mają udział wierni ?
21. Na czym polega udział wiernych w funkcjach : kapłańskiej , prorockiej i królewskiej ?
22. W jaki sposób działa w nas Duch Święty ?
23. Na czym powinna polegac nasza współpraca z łaską Bożą ?
24. Kto przyniósł światu pokój ?
25. Kto wspiera Kościół w dążeniu do życia w pokoju ?
26. Jak możemy wspierac Kościół w trosce o zachowanie pokoju na świecie ?

3

Odpowiedzi

2010-01-18T21:05:01+01:00
23) Jezus Chrystus
19) Nas wszystkich
16) Ruch Ekumeniczny, powoduje działania do zjednoczenia się wszystkich wyznawców każdych religii?
8) Eucharystia - Msza Święta
12) Sakrament pokuty jest to sakrament, podczas którego pojednujemy się z Chrystusem
13)
1. Rachunek Sumienia
2. Żal za grzechy
3. Mocne postanowienie poprawy
4. Szczera Spowiedź
5. Zadośuczynienie Panu Bogu i Bliźniemu swemu

Dalej to już nie wiem...
15 3 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T21:10:56+01:00
6. Miłość Boga do człowieka objawia sie tym,ze zesłał nam swojego Syna Jezusa, który nam pomaga i uczy jak żyć i postępować.
8.Eucharystia jest jednym z najważniejszych sakramentów świętych. W liturgii chrześcijańskiej jest formą lub składnikiem uczty sakralnej. Oznacza Mszę lub też komunię.
15.ruch dążący do zjednoczenia wszystkich wyznań
16.zjednoczenia wszystkich wyznań
17. Oznacza to,ze wszyscy jesteśmy jednością. I musimy sie nawzajem szanować.
18. Rozgłaszania Słowa Bozego (?)
19. Wszystkich, ludzi,którzy wierzą i są w stanie przekazywać świadectwo.
22. Poprzez nasze uczynki - w naszej duszy.


Tylko tyle moge Ci powiedzieć ;/
43 2 43
2010-01-18T21:25:31+01:00
2. czynić dobro, glosić slowo boze, zyc w zgodzie z kosciolem i bogiem, przestrzegac dekalogu
3. ze kazdy moze do niego przynalezec, bo bog kocha kazdego tak samo
9. brak grzechu ciezkiego
12. tj. spowiedz- rozmowa z bogiem, żalowanie za grzechy
13. trzeba miec swiadomosc popelnionych czynów i najważniejsze- zalowac za nie
17. zeby wszyscy zyli w zgodzie, nie czynili zla wzgledem drugiej osoby
19. wszystkich chrzescijan
24. Jezus
25. Bóg
26. przestrzegac dekalodu, zyc w zgodzie z innymi, nie czynic zla
20 3 20