Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T21:15:58+01:00
Urodzić się pod dobrą gwiazdą- mieć wyjątkowe szczęście, bez trudu odnosić sukcesy

wierzyć w dobra gwiazdę - wierzyć w coś dobrego

inne powiedzenia:
wschodząca gwiazda
5 4 5
2010-01-18T21:21:30+01:00
Wierzyc w dobra gwiazdę oznacza być optymistycznie nastawionym do życia,oraz mieć optymistyczne poglądy



być urodzonym pod dobra gwiazda znaczy,odnosic znaczace sukcesy w zyciu prywatnym i zawodowym bez zbytniego wysilania sie bardziej opartym na szczesciu niz na faktycznym wysilku,oraz na ciaglych powodzeniach.

Biedny, kto gwiazd nie widzi bez uderzenia w zęby. stanislaw jerzy lec
Słodko jest nocą patrzeć na niebo, gdy kochasz różę, która znajduje się na jednej z gwiazd. Wówczas wszystkie gwiazdy są ukwiecone.antoine de saint expure
Ideały są jak gwiazdy. Jeśli nawet nie możemy ich osiągnąć, to należy się według nich orientować.george bernard shaw
2 2 2