Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-18T21:18:21+01:00
Liczac ze jeden spinacz ma 2,5 cm

2,5 x 59 = 147,5 cm

Odp. Łancuszek nie przekroczyl 2,4 m

LUB

Liczac ze jeden spinacz ma 3 cm

3 x 59 = 177 cm

Odp. Łancuszek nie przekroczy 2,4 m
3 4 3
  • ajam
  • Rozwiązujący
2010-01-18T21:21:43+01:00
Spinacz ma ok 3 cm
wiec 59*3=177
i od tego nalerzy odjąć łączenia czyli
0,5 cm - łączenie
59*0,5=29,5

177-29.5=147.5 cm = około 1,48 m
odp. łańcuszek nie przekroczy 2,4 m
2 3 2