Odpowiedzi

2010-01-18T21:15:03+01:00
Praca która nie ma najmniejszego sensu.
2010-01-18T21:16:14+01:00
'Syzyfowa praca' - daremna, niepotrzebna. Jeżeli chodzi tu o związek frazeologiczny.
Mam nadzieję, że pomogłam :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T21:16:32+01:00
Jest to praca, która nigdy się nie kończy, mimo wielkich starań i chęci przy jej zakończeniu trzeba i tak zacząć wszystko od początku !
1 5 1