Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T21:17:59+01:00
Zad 1. Bok a sześcianu ma 6 cm. Oblicz jego pole.
Zad 2. bok b sześcianu ma 16 cm. Oblicz jego pole.
Zad 3. bok c sześcianu ma 26 cm. Oblicz jego pole.

Pole = a2

Te boki to do różnych sześcianów jakby co.
2010-01-18T21:18:50+01:00
Sześcian o krawędzi dł. 12cm oraz prostopadłościan, którego podstawa jest kwadrat o boku dl. 8cm, maja równe pola powierzchni całkowitej. Oblicz objętość sześcianu i prostopadłościanu.