Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T21:19:31+01:00
Dla nadania oryginalności swoim utworom oraz aby wprowadzić często potrzebny nastrój dla czytelnika. Czasem ma to na celu zastanowienie się nad tekstem a czasem jest to tylko urozmaicenie :)
8 4 8
2010-01-18T21:24:23+01:00
Pisarze często wymyślają swoje własne słowa, gdy piszą książki ponieważ lubią być oryginalni. Napewno czują ten zaszczyt gdy inni ludzie posługują się ich słowami. Książki takich pisarzy są zawsze zapamiętywane, inni ludzie gdy opowiadają daną książkę uwzględniaj takie słowa. :)
7 4 7