Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T21:27:13+01:00
I rozdział : Wielka Brytania, wieś pod Londynem, dom profesora Kirke
Piotr, Zuzanna, Edmund, Łucja,Profesor Kirke,pani Macreada, pokojówki. Dzieci są pod wrażeniem domu, zwiedzają go bardzo dokładnie. Łucja odkrywa, że w szafie jest przejście do innego świata. Przechodzi i znajduje się w zaśnieżonym lesie

II rozdział: Łucja,faun (Tumnus) Biała Czarownica (Jadis)
Miejsce : Inny świat, las
Łucja spotyka Tumnusa, który zaprasza ją do siebie na podwieczorek. Gdy rozmawiają, Tumnus przyznaje się, że na rozkaz Jadis miał porwać ludzkie dziecko. Pierwszym takim była Łucja. Faun, targany wyrzutami sumienia, odprowadza dziewczynkę do szafy, by mogła spokojnie wrócić do swojego świata
11 2 11
2010-01-18T21:27:33+01:00
Czas to:

XX w. - wojna

Miejsce:

Londyn - Wieś - Narnia

Bohaterowie Realistyczni:

#Matka
#Ojciec
#Żołnierze
#4 dzieci
#Profesor

Postaci Fantastyczne:
#P.Tumnus
#Czarownica

Tylko tyle pamietam - mam nadziję,ze się przyda ;))
8 3 8