Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T21:25:38+01:00
Jablko krolewskie - symbol wladzy
jablko newtona - nie daleko spada jablko od jabloni .... np. jaka matka taka corka ...
jablko wilhelma ... - niezgoda
  • Użytkownik Zadane
2010-01-18T21:26:45+01:00
Jabłko królewskie - jest jednym z insygniów królewskich. Jest symbolem władzy, koronacji oraz berła.
Jabłko newtona - "Jabłko Newtona" ziemia wciąż ciągnieku sobietoczą się kamienie bez twarzy lawina sukcesu wystygłych pogoń za jabłkiem, którego upadekbył wielkipędzą kamieniebez twarzy ogrmne krusząte mniejsze wielka klepsydra historii przyciąganie ziemskiej uciechy...do piachu" oznacza wiersz, który tłumaczy nam sens życia. Nie daleko pada jabłko os jabłoni.
Jabłko Wilhelma Tella - jest jednym z episodów owego króla, jest symbolem władzy i oznacz męstwo oraz odwagę. Głownie niezgoda.