Odpowiedzi

2010-01-18T21:26:10+01:00
A. 9/4x^2-1/100 = (3/2x - 1/10)(3/2x+1/10)
b. (5x+3y)^2-25 = [(5x+3y)+5]*[(5x+3y)-5]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T21:26:17+01:00
Rozłóż na czynniki, stosując wzory skróconego mnożenia
a. 9/4x^2-1/100
b. (5x+3y)^2-25


a)
9/4 x² - 1/100 = (3/2 x - 1/10) (3/2 x + 1/10)

b)
(5x + 3y)² - 25 = (5x + 3y - 5) (5x + 3y + 5)
2010-01-18T21:27:22+01:00
A) (3/2x-1/10)(3/2x+1/10)
b) 25x^2+30xy+9y^2-25