Odpowiedzi

2010-01-18T21:22:47+01:00
Afrodyta - bogini piękna w Grecji. Narodziła się z piany. Według legend Zeus podarował jej słynny amulet. Rzymskim odpowiednikiem jej jest Wenus.

To tylko tyle co wiem o niej.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-18T21:23:35+01:00
Afrodyta – w mitologii greckiej bogini piękna, kwiatów, miłości, pożądania i płodności. Najbardziej urodziwa z bogiń antycznych mitów.W mitologii rzymskiej odpowiedniczką Afrodyty była Wenus.Urodziła się z piany morskiej na wyspie Cypr.