Odpowiedzi

2010-01-18T21:31:36+01:00
Wartość bezwzględna oznacza: |-2|=2 |2|=2:D nie wiem jak to powiedzieć:/
tutaj nie ma różnicy, bo np:
2|-2|=2*2=4
|2*(-2)|=4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T21:53:19+01:00
Chodzi tu o wartość bezwzględna, która oznacza jaka jest odległość liczby rzeczywistej od 0 na osi liczbowej. |a| bedzie dla a≥0 i dla -a<0
Wartość bezwzględna jest zawsze dodatnia lub =0, ale nigdy nie jest ujemna, czyli np.dla
f(x)=|-1|, to:
f(x)=1


dla:
f(x)=|1|, to
f(x)=1