Odpowiedzi

2009-09-29T16:56:53+02:00
1.Chłopak nie powinien się zpuźnić;)
2.Powinien zadbac o twoje bezpieczeństwo.
3.Powinien zapłacić za kolację
4.Musi być zainteresowany tobą a nie kims innym.
5.powinien cie odprowdzić do domu.
6.najważniejsze żebyscie mnieli o czym rozmawiac.
7.nie powinniście sie na pierwszej randce spierać...;^^
8.Powinnaś być sobą, a nie udawać kogos innego;)
9. NIe mów na randce o swoich byłych.
10.Nie pukaj nerwowo w stolik lub nie obgryzaj paznokci..to nie higeniczne.
11.Uważaj żebyś się nie ubrudziła jedzeniem.
12.PIerwsszy pocałunek....O TAK!!!!
13.A może mały prezecik??
14.nie Śmiej sie cały czas...
15;))
Najlepsza Odpowiedź!
  • maak
  • Początkujący
2009-09-29T17:20:01+02:00
1. Chłopak powinien być punktualny
2.Chłopak powinien przyjść pierwszy
3.Gdy dziewczyna przyjdzie chłopak powinien wstać z krzesła i się przywitać
4. Dziewczyna powinna słuchać chłopaka
5.Chłopak powinien dawac dojść do słowa dziewczynie i jej wysłuchiwać
6.Chłopak powinien byc miły
7.Chłopak powinien być zabawny
8.Chłopak zamiawiając jedzenie powinien zaczać od dziewczyny.
9.Chłopak powinien zapytac się dziwczyny co będzie jadła i piła.
10.Chłopak powinien jeść kulturalnie
11. Chłopak powinien jeść wono
12.Dziewczyna nie może mówić z otwarta buzią
13.Chłopak powinien zapłacić za dziewczynę
14.Dziewczyna powinna podziękować za obiad.
Dziewczyna powinna pocałowac chłopaka :D