1. Napisz w rubrykach.
W jednej przykłady zachowań , które według ciebie w kinie są właściwe.
A w drugiej - dopuszczalne, a w trzeciej - niedopuszczalne.


2. Czy, twoim zdaniem, warto chodzić do kina? Sformułuj pięć argumentów
uzasadniających udzieloną przez Ciebie odpowiedź.





2

Odpowiedzi

2010-01-18T21:30:31+01:00
1)
a) właściwe zachowania w kinie: cisza, spokój
b) dopuszczalne: to samo w co podpunkcie a
c) niedopuszczalne: gadanie, śmiech, korzystanie z telefonu komórkowego, jedzenie.

2)
Nie warto chodzić do kina, ponieważ że:
- cena biletu na ciekawy film jest za droga
- można ściągnąć z internetu (taniej wychodzi)
- ludzie tam gadają, jedzą chipsy, korzystają z telefonów komórkowych

To tylko tyle, co wiem...
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T21:35:39+01:00
1.
Zachowanie dopuszczalne w kinie :
- pisanie sms
-jedzenie
-chrapanie
-kichanie
-spanie
Zachowanie właściwe w kinie :
-cisza
-oglądanie filmu
-nie przemieszczanie się
-picie napojów
-spokój
Zachowanie niedopuszczalne w kinie:
-rzucanie popcornem
-głośne rozmowy
-krzyczenie
-ciągłe zaczepianie
-skakanie po krzesłach
2.
Myślę, że to kina warto chodzić, żeby się pośmiać, a także obejrzeć ciekawy film. Jest tam duży ekran i można przeżyć fascynujące wrażenie, jest tak również lepszy dźwięk. Można obejrzeć film bez lektora. Zaś nie które filmy można obejrzeć tylko w kinie i można też celebrować w filmie.
8 4 8