Odpowiedzi

2010-01-18T21:32:21+01:00
Odyseja- Podróż, która zapiera dech w piersiach. Podróż, która nie zna granic. Odys pragnie wrócić do domu, lecz na jego drodze staje wiele przeszkód. Czy uda mu się powrócić do Itaki? Czy przeżyje podróż pełną niebezpieczeństw?
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T21:37:01+01:00
Promocja !

Kup książkę "Odyseja" autorstwa Homera!
Książka wspaniała na dłuższe podróże.
Zawiera 335 stron.
Niesamowita opowieść dla fanów historii !
"Odyseja" to kontynuacja przygód jednego z bohaterów Iliady. Jest historią niesamowitej i fascynującej podróży, jaką odbył Odyseusz, wracając spod Troi do Itaki. Książka ta otwiera przed czami czytelnika barwną mozaikę, wyłaniającą się żywym obrazem życia starożytnych Greków. Jakie były ich obyczaje? Jakie wierzenia? Chcesz się tego dowiedzieć?
Kup po promocyjnej cenie !!
[wpisz cenę].



1 5 1