Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Bojd
  • Początkujący
2010-01-18T21:39:51+01:00
1. 2x = 28+1/4x
8x = 112 + x
7x = 112
x = 16




2.
x+0,05x+0,1x=69
1,15x=69 /:1,15
x=60
  • Użytkownik Zadane
2010-01-18T21:42:16+01:00
A)
2x = 28+1/4x
8x = 112 + x
7x = 112
x = 16
B)
X+0,05X+0,1X
1,15X=69
X=60
2010-01-18T22:16:10+01:00
A
2x = 28+1/4x
8x = 112 + x
7x = 112
x = 16
B
X+0,05X + 0,1X
1,15X = 69
X = 60