Odpowiedzi

2010-01-18T21:38:10+01:00
X- długość jednego boku
x+20 - długość 2 boku

x+x+x+20+x+20 = 960
4x = 960 - 40
4x = 920 |/4
x= 230

1 2 1
2010-01-18T21:40:04+01:00
20+x drugi bok
x pierwszy bok
ob=960m

20+x+x=960
2x=960-20
2x=940/2
x=470 tj bok krotszego boku
470+20=490 dluzszy bok

spr 490+470=960
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T21:42:00+01:00
A - 250
b - 230

a + b = 960/2
a+b=480

(a+b)-20=460
b-460/2=230
a-(460/2)+20=250