1.wyjaśnij że biblia jest księgą wiary i dziełem literackim.
2.ile ksiąg ma stary i nowy testament i ile mają razem?
3.co to jest natchnienie biblijne?
4.zasługi ojców kościoła (5 zasług)
5.co to jest urząd nauczycielski kościoła i jakie zadania mają ?
6.co to jest zmysł wiary?

2

Odpowiedzi

2010-01-18T21:46:52+01:00
Chrystus jest odpowiedzią na wszystkie pytania.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T22:05:41+01:00

2. Stary - 47 , nowy - 27 , razem = 74
3.Natchnienie Biblii nie oznacza, że Biblia została w całości podyktowana przez Boga, że Bóg użył pisarzy biblijnych jedynie jako maszyny do pisania, nie uwzględniając ich osobistych preferencji.
sory , więcej nie znam . ; /
ale mogę napisać ci więcej na gg. ; ]]
2 1 2