Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T21:47:08+01:00
1cm - 4 000cm
1cm - 40m

1,5 x 40 = 60m
2 x 40 = 80m

Ob = (60 + 80) x 2 =280m
P = 60 x 80 = 4 800m2
2010-01-18T21:55:14+01:00
1cm na mapie to 4000cm w terenie, więc 5mm na mapie to 8000cm w terenie
wymiary działki to:
a=4000cm dodac 8000cm=12000cm
b= 4000cm razy 2=8000cm
Obwod dzialki=2×8000cm dodac 2 razy 12000cm=40000cm
Pole dzialki=
Pole prostokata=a×b
P=12000 razy 8000=96000000cm²
Napisy zastap znakami matematycznymi, klawiatura mi sie psuje