Odpowiedzi

2010-01-18T21:46:36+01:00
Sadzenie dużej ilości drzew, zmniejszenie emisji CO2, stosowanie alternatywnych źródeł energii zamiast spalania węgla i innych surowców naturalnych :) krótko i zwięźle :) jeśli chcesz więcej daj PW :)
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T21:47:36+01:00
Zapobiegać Temu można na różne sposoby min.
- Zakładać filtry na kominy
- Sadzić więcej drzew przy fabrykach
- Kupować hybrydowe auta

3 4 3
2010-01-18T21:48:25+01:00
Filtry na kominach
napęd hybrydowy w samochodach
jazda autobusem
powstrzymywanie pożarów lasów
zamykanie naszych kochanych fabryk
3 2 3