Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-29T16:55:10+02:00
Człowiek zazwyczaj w ciężkich chwilach swojego życia zwraca się o pomoc do Boga. Idzie w tedy do kościoła/księdza i prosi o pomoc. Razem się modlą o wsparcie i pomoc.
9 3 9
  • maak
  • Początkujący
2009-09-29T18:02:08+02:00
Bog pomaga czlowiekowi z trudnych chwilach . Bóg wspiera nas, można iść do kościoła i porozmawiac w cztery oczy z bogiem
3 2 3