Odpowiedzi

2010-01-18T22:02:47+01:00
Nie, bo na początku była kura .. mwahahah .. ;d
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T22:06:19+01:00
Na początku było jajko, kura bardzo się tym martwiła bo kurczak niechciał wyjść wysiadywała miesiącami, aż tu nagle jajko pęka i kura lata z radości kurczaczek mały ale niestety ślepy kura się tym przejeła znerwów i obaw stawała się coraz słabsza aż przyszedł dzień że umarła, kurczak dorusł nie zabardzo sobie radził nie mieł przyjaciół, kolegi a nawet braci ..........

Dalej sobie wymyśl :D