Legiony ............... zostały utworzone w 1797 roku we Włoszech w celu walki z ................. Polski . Polacy mieli nadzieję , że walcząc u boku Francji doprowadzą do odzyskania ................. . Początkowo Francja pomijała sprawę polską , a część Legionów wysłano na wyspę San.............. - do kolonii francuskiej , by tłumiły powstanie tamtejszej ludności , która zbuntowała się przeciw władzy Francuzów .

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T22:01:20+01:00
Polskie
zaborcami
niepodległości
Domingo
16 4 16
2010-01-18T22:02:06+01:00
Legiony Polskie zostały utworzone w 1797 roku we Włoszech w celu walki z zaborcami Polski . Polacy mieli nadzieję , że walcząc u boku Francji doprowadzą do odzyskania niepodległości . Początkowo Francja pomijała sprawę polską , a część Legionów wysłano na wyspę San Domingo - do kolonii francuskiej , by tłumiły powstanie tamtejszej ludności , która zbuntowała się przeciw władzy Francuzów .

Polskie zaborcami niepodległości Domingo
47 4 47
2010-01-18T22:06:28+01:00
Legiony ...Polskie... zostały utworzone w 1797 roku we Włoszech w celu walki z ...zaborcami... Polski . Polacy mieli nadzieję , że walcząc u boku Francji doprowadzą do odzyskania ...niepodległości... . Początkowo Francja pomijała sprawę polską , a część Legionów wysłano na wyspę San ...Domingo... - do kolonii francuskiej , by tłumiły powstanie tamtejszej ludności , która zbuntowała się przeciw władzy Francuzów .
8 3 8