Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T22:14:31+01:00
F(x)≤-12
Tutaj nie ma co liczyć.
f(x) to nic innego jak y
czyli
y≤-12
Jest to zbiór punktów dla których y przyjmuje wartości mniejsze bądź równe -12.
w układzie współrzędnych rysujemy prostą równoległą do osi OX i ptzrechodzącą przez y=-12 wszystkie punkty poniżej tej prostej i na prostej spełniają tę nierówność
y∈(-∞,-12>
2010-01-18T22:19:09+01:00