9. Spośród 4 asów losujemy 2. Jakie jest prawdopodobieństwo, że będzie wśród nich As pik ?.

10. Z 20 aparatów 3 są wadliwe. Losujemy 3. Jakie jest prawdopodobieństwo, że wśród nich będą:
a) same dobre,
b) same złe,
c) co najmniej 1 zły,
d) co najmniej 1 dobry.

2

Odpowiedzi

  • regu
  • Początkujący
2010-01-18T22:38:05+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T22:40:45+01:00
9. Szacowane podobieństwo trafienia Asa pik to 50%
10. d) co najmniej 1 dobry
1 5 1