Odpowiedzi

2010-01-18T22:50:31+01:00
Wartosc bezwzgledna to odleglosc liczby od 0 na osi zawsze jest dodatnie no bo nie ma odleglosci np -5km
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T22:52:28+01:00
Wysokość bezwględna wyznaczas pododnie jak z gepgrafi ale taka mala regulka :
Z geometrycznego punktu widzenia wartość bezwzględna liczby rzeczywistej jest odległością tej liczby od zera na osi liczbowej. Ogólniej, wartość bezwzględna różnicy dwóch liczb jest odległością między nimi. Pojęcie abstrakcyjnej funkcji odległości w matematyce może być uważane za uogólnienie wartości bezwzględnej różnicy.

Wartość bezwzględna-odległość danej liczby rzeczywistej, lub ogólniej zespolonej, od zera. Przykładowo 1 jest wartością bezwzględną zarówno liczby rzeczywistej 1 jak i − 1 a także liczb zespolonych i, − i i innych. Inaczej odleglość liczb na osi liczbowej