Odpowiedzi

2010-01-18T22:57:07+01:00
Odpowiedż A jest poprawna dlatego, że są tam () takie nawiasy, czyli nie należy do tego zbioru. W przypadku gdy byłby tam taki nawias <> to by należało.
Tak mi się wydaje, ale pewna nie jestem.
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T22:57:33+01:00
Przedział (-6, 6) jest zbiorem liczb spełniających nierówność:

A. |x| < 6
B. |x| ≤ 6
C. |x| > 6
D. |x| ≥ 6

bo masz przedzial od -6 do 6, czyli wartośc bezwzgledna z X musi byc mniejsza od 6.nie może byc od szóstki wieksza, bo na niej konczy sie przedzial...

nie może byc większe równe 6, gdyz masz nawias taki () a nie domkniety <>

jak masz jakies pytania to pytaj jeszcze. pozdrawiam.
2 3 2
2010-01-18T22:57:56+01:00
Opuszczasz war bezwzg. i otrzymujesz:

x<6 i x>-6

suma to: x ∈ (-6,6)
6 4 6