Odpowiedzi

2009-09-29T17:07:49+02:00
A)ameryk,europ
b)tytan,promet
c)nobel,einstein
d)aktyn -nazwa pochodzi od greckiego słowa aktinos oznaczającego promień
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-29T17:08:57+02:00
A) terb od nazwy miasta Ytterby
b) tytan, Promat- Prometeusz
c) (No) Nobel, (Es) Einstein, (Me) Mendelew
d) aktyn -nazwa pochodzi od greckiego słowa aktinos oznaczającego promień
2009-09-29T17:38:47+02:00
A) Ameryk, Europ, Frans, German, Polon
b) Uran, Neptun, Tytan, Antymon
c) Einstein, Mendelew, Nobel, Lorens