Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T23:02:43+01:00
WOŚP - wielka orkiestra świątecznej pomocy, ponieważ jak co roku jest ta akcja to ja biorę w niej udział, tak, że zbieram pieniądze w puszkach pod kościołami itp. w moim mieście, ponieważ jestem wolontariuszem. W tym roku razem z kolegami zebraliśmy 12142 zł ;)
3 4 3
2010-01-18T23:03:23+01:00
Najbliższe mi są akcje charytatywne WOŚP, ponieważ jestem wolontariuszką. ;)
2 3 2