Odpowiedzi

2010-01-18T23:04:09+01:00
Dochodowy, no i VAT w produktach...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T23:48:06+01:00
Jeżeli dziecko osiąga dochody osobiste, to powinny one być opodatkowane łącznie z dochodami rodziców. Od tej reguły są jednak liczne wyjątki. Samodzielnymi podatnikami są bowiem dzieci, jeżeli uzyskują dochody z pracy, stypendiów lub z rzeczy oddanych im do osobistego użytku. Dzieci są także podatnikami podatku spadkowego, rolnego, od nieruchomości. Jeżeli dziecko nie zapłaci podatku, to fiskus nie może żądać jego uregulowania przez rodziców. Często urząd odracza zapłatę podatku do czasu osiągnięcia przez dziecko pełnoletniości. Może to być jednak kosztowne z uwagi na opłatę prolongacyjna. Lepiej więc żeby rodzice zapłacili podatek za dziecko