Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T00:21:43+01:00
Klasa efektywności energetycznej

Klasa efektywności energetycznej ustalana jest zgodnie z wynikami testów energetycznych. Poszczególne modele pralek klasyfikuje się malejąco od A do G. Klasy A, A+ (niektóre marki wprowadziły także klasę AA) gwarantują zużycie energii na najniższym poziomie (BOSCH WLX 20460 PL). Im wyższa klasa energetyczna, tym roczne zużycie prądu będzie większe. Jeżeli wartość rachunków za energię elektryczną ma dla Ciebie niemałe znaczenie, warto wybrać właśnie z rzędu klasy A. Dodatkowo sprawdź koniecznie, jak duże zużycie energii deklaruje producent. Zazwyczaj podaje on średnią ilość kilowatogodzin, jaką zużywa pralka w trakcie jednego cyklu prania.
http://www.ceneo.pl/poradnik/pralki-przewodnik.html
  • Użytkownik Zadane
2010-01-19T01:06:14+01:00
Niestety nie maja AA.Litery A określającej urządzenia najbardziej oszczędne